am fost acum 2 …

am fost acum 2 zile la piesa gratielei la tine in sufragerie si desi nu am putut ramane la discutia de dupa, am ramas cu ceva ce vroiam sa spun. m-a impresionat foarte tare intreaga experienta, pentru ca mi se pare mare lucru sa primesti necunoscuti in casa pentru un act artistic, si inca de atata timp si inca de atatea ori. mi se pare foarte frumos si extrem de uman. vroiam de ceva timp sa ajung sa vad o piesa la tine si ma bucur ca am reusit. 
multumesc.
c.

Aside | This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to am fost acum 2 …

  1. Iulia Popescu says:

    Un Paște fericit! Ca și cel mai fericit comentariu citit astăzi, cel de mai sus!
    Cu drag,

Leave a Reply

