obiecte si vise

“nu am fost niciodata la teatrul de apartament, insa am vazut niste poze foarte interesante de la oxpozitie cu obiectele-bilet si povestile lor. mie mi-a placut foarte mult.
cu imaginea expozitiei tale in minte si cu ideea de troc a celor de la incubator 107 am gandit campania magazinul de vise. pe scurt, acum coordonez un proiect de combatere a consumului de etnobotanice in randul tinerilor. si pe langa informatiile despre etnobotanice, am vrut sa reinventez conceptul de magazin de vise. care-i povestea trocului de vise: la magazinul asta vii cu un obiect care te face sa visezi, te face sa fii pozitiv si entuziasmat, un obiect care concentreaza amintiri placute din viata, obiect pe care esti dispus sa-l donezi, insotit de o scurta poveste a lui. Vii la magazinul de vise, lasi povestea si obiectul tau si iti alegi povestea si obiestul-vis al altcuiva care iti plac si care te intriga, fascineaza, seduc.

de ce ti-am scris acest mesaj: pentru ca expozitia ta a avut un impact mare asupra mea. mi-am dat seama cata forta si energie inglobeaza in ele obiectele daca sunt insotite de o poveste. Felul energiei (pozitiva, negativa, jucausa, monotona) depinde foarte mult de felul povestii.

voiam sa-ti multumesc pentru ca acum ma inspir din inspiratia ta. mentionez ca magazinul de vise va fi o campanie intr-un parc din Bucuresti pe 15 octombrie (urmeaza sa primim aprobarea de la primarie unde se va desfasura exact).

toate bune si spor!”

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

